18 januari 2010

Vaggan såld!

Ja då var vaggan såld. För ett ganska bra pris faktiskt:) Så jag är nöjd, då blir det att beställa vagnen snart! Åh, så skönt:D Blir till att köpa spjälsäng också, men det är inte så bråttom med det.

Dagarna här går lååångsamt, har ingen inspiration till att göra något:/ Men på onsdag kommer barnbidraget:P Haha! Nä, ingen rolig shopping blir det. Storhandling på Willys och fylla på kylskåp och frys behövs:) Funderar på en tur till IKEA med mamma i slutet av månaden också. Hoppas!

Ikväll blir det ett träningsprogram igen! Nu har träningsvärken lagt sig:P Längtar tills jag börjar känna mig stark igen, när man börjar se muskler! Men vägen dit känns lång just nu...

Håret blev inte som jag tänkt heller! En blekning till behövs och sen askblond färgning i sen. Tur mitt hår är ganska tjockt och tål det mesta:P Just nu är det ganska orange längst ut, och väldigt blont inne vid rötterna. Haha! Så bild kommer när det är helt klart och jag är nöjd.

Nu ska jag äta apelsin och ladda inför träning;)

Kram kram!

2 kommentarer:

Tessan sa...

Jag ska också börja träna nu...skönt! När man hade Adde rörde man sig ju jämnt och ständigt men sen har man nog blivit en soffpotatis illa nog...ändring på det nu! =)

.................................................... sa...

Ja, med häst får man ju den dagliga motionen:) Och med Adde och Brunis rymningar fick man ju springa som galen för att få tag i dom!;)

Henrik har sökt ett jobb i Östersund nu också, så kanske hamnar vi närmre varandra igen:D