26 januari 2010

Barnvagnspromenad & bebismys

Blev en barnvagnspromenad tillsammans med Annica och Julia mitt på dagen, som känns i mina ben nu! Men trevligt hade vi:) Vi märkte inte ens hur långt vi gått! Var ju inte meningen att turen skulle bli så lång...men när man har så mycket att prata om så känns det inte alls så jobbigt. Tog ju samma tur igår med så nu ikväll är man lite mör:P

Sen så sov lillan till halv 5 i vagnen, så jag passade på att hoppa in i duschen och sen ner i sängen med laptopen en stund:) Sen kom ju älskling hem från jobbet och tog hand om bebis, disk och middagen så jag kunde ligga kvar i lugn och ro. Tog och smörjde in mina supertorra ben bl.a. Väl behövligt! Sen så myste vi alla 3 i sängen medans det var matning av lillan och middagen var i ugnen. Vad jag älskar mina fina älsklingar<3

Så denna dag har varit toppen! Jag har tur som har såå underbara vänner och en sån underbar familj<3 Imorgon är älskling ledig = till stan och handla;)

Kram kram

1 kommentar:

life of Emma and Harry sa...

Å Herre gud vad jag saknar dig:) det låter så mysigt när du skriver:) Ha det bäst gumman! Kramar från Emma