2 januari 2010

Vilken middagsbjudning!

Herregud vad nervös jag är! Hoppas att det går bra för Annica nu!:)

Vi var ju bjuden dit på middag hos henne kl 18 nu ikväll, och strax innan vi kommer dit går vattnet:D Men ändå får vi stanna och slå oss ned och äta. Värkarna börja sätta igång ordentligt och helt plötsligt sitter vi allihopa och klockar värkar mitt i maten! Lagom till kaffet efter maten är värkarna väldigt täta, så vi skickar iväg dem till BB och vi plockar undan disk, släcker och låser. Oj, oj, oj vad adrenalinet pumpade! Förstår verkligen alla partners som är med under förlossning, hur det är att bara se på när hon har så ont! Samtidigt som man vet precis vad det är hon går igenom, då det inte var allt för längesen man var i samma situation själv;)

Nu håller jag tummarna för att det ska gå bra för dem:) Jag tror hon/han föds innan tolv i natt t.o.m! Det här är minsann den mest spännande middagsbjudning jag någonsin upplevt! Herregud...jag är fortfarande i chock tror jag...

Annica, älskade vän, det här kommer jag minnas hela mitt liv! Det var så spännande att få vara med nu ikväll och jag hoppas verkligen inte att vi var till besvär! Vilken historia att berätta sen;)

Nu ska jag försöka sova!

Inga kommentarer: