25 januari 2010

Vad händer i det lilla torpet i Dal?

Absolut ingenting... så därför blir det inte mycket bloggat!

Saknar i allafall Elina och Erika som var här och hälsade på i helgen. Kändes som förut när vi satt och pratade och drack kaffe:) Manade på Elina att ta en kopp med oss också, och jag tror hon blev såld;) 2 koppar tror jag minsann att hon drack! Hehe... och utan massa äckligt socker som vissa häller i, finns inget värre:P Helt svart är bäst eller med en liten skvätt mjölk. Nog pratat om det nu. Kändes tomt när de farit och lite smått deprimerad blev jag nog resten av kvällen. Vill verkligen bo närmre!

Igår skrattade Joline sitt första, riktiga, långa skratt! Ett sånt jollrande och bubbligt:D Annars har de bara varit korta "HaHaHa". Lite roligt också att det bröt ut när jag styrketränade i köket:P Kanske såg jag rolig ut? Både jag och Henrik började iaf skratta hysteriskt samtidigt så tårarna sprutade och det tyckte hon var superskoj, så vi skrattade i flera minuter alla tre. Underbart <3

Nu blir det sängen!

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart att hon skrattar:D Hon är så söt er lilla flicka!

Och det var jätte roligt att få träffas, ser fram emot helgen så vi kan fortsätta där vi slutade!;)
ö-vik är helt klart lite för långt borta!

Tusen tack för en otroligt trevlig lördag, som gick allt för snabbt!

Många kramar!

Erika