28 januari 2010

Nu får det vara nog!

Herregud, nu får det sluta snöa! Henrik skottade igår, men kom ändå inte ut med bilen i morse när han skulle på jobbet... och än har det inte slutat! Eftersom han inte kom iväg i tid att jobba 7-14.30 så fick han ta ett 24 timmars pass idag istället. Det var bara för honom att skotta och kasta sig i bilen och fara. Så irriterad jag är nu! Till i morgonbitti ska jag vara ensam med bebis och hund i denna snöstorm, jag ska försöka ta mig ut och hämta in ved och mata höns. Och plogbilen sen! Kör på som ett as så snö flyger upp på vår ytterdörr och över bilen som vi lyckats backa ur några meter ur garaget... jag längtar sommar och sol!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch!=/
Hoppas det slutar snöa och att de 24 timmarna går fort och lättsamt!
Många kramar!=)

Och bloggen blev bra!=)
/Erika

.................................................... sa...

Vid fyra så lättade det äntligen! Joline har varit supersnäll idag och Annica kom över på lite kaffe, så dagen har gått fort:)

Längtar till fotograferingen på söndag! Du är ju så duktig;)

Anonym sa...

Vilken tur=) Skönt att få lite sällskap!;)

Det ska bli sjukt kul på söndag:D
Kram