15 januari 2010

Projektet!

Idag satte jag igång med äggkläckaren! Fick inte älskling med mig, så jag fick på egenhand sätta mig in i tekniken;) Med lite rådgivning från honom då förstås! Och den funkar! Jag är så glad att jag faktiskt lyckades. Trodde ju aldrig att jag skulle klara det bara på några timmar, men det var ju inte alls särskilt svårt! Nu känns det ju bara bra att sambon inte la sig i;) Annars brukar jag vilja dra igång saker som han får göra medans jag tittar på och säger hur jag vill ha det:P Nu ska vi bara fylla den med lite ägg, som jag faktiskt fått tag i trots att det är så tidigt på året!

Insidan med värmeelement, datafläkt & plastlåda
med vatten för rätt fuktighet. Hyllor ska in där äggen ska ligga


Utsidan med termostaten längst upp!


1 kommentar:

Erika sa...

Gilla!;)