21 januari 2010

100121

Lillan sover så sött i vagnen så jag passar på att blogga och ta det lugnt med en kopp kaffe:) Har varit på en promenad nu på förmiddan och sen brukar hon sova 3-4 timmar innan det är dags att vara upp hela kvällen:P Hon vill absolut inte sova längre än en halvtimme efter kl 18, så på kvällen är hon lite gnälligare. Men sen så sover hon bra hela natten, så då tar jag hellre en jobbig kväll:) Annars är hon underbar med alla leenden och skratt!

Hade en jättetrevlig kväll hemma hos Annica, Göran och lilla Julia igår:) Fikade och pratade bebis och förlossning. Är ju det enda som tankarna går till nu för tiden;) Fick hålla Julia också, så liten hon är i jämförelse med min tjej nu! Har hon varit så liten?;) Ändå var det ju inte allt för längesen.

Men så irriterad jag blir! Tycker jag har tränat och gått entimmespromenader ganska duktigt nu de senaste veckorna, men jag har inte gått ner något mer än de 13 kilona efter förlossningen! Henrik försökte trösta med att jag kanske byggt lite muskler, som ska väga mer än fett som det sägs. Så kanske? Får intala mig det så jag får inspiration till att fortsätta. Promenader varje dag och styrketräning varannan har jag tänkt, någon effekt måste det ju ha:) Nu ska jag ta hand om disken!

Kram kram!

Inga kommentarer: