27 juli 2009

Vilken tur!

Ingen diabetes hade jag!:) Känns såå skönt ska ni veta! Hoppas på att min mage inte ska bli allt för stor nu bara, så jag klarar av att klämma ut lill*n när det är dags;) Men bara bebis mår bra så fixar det sig på något vis.

Snart är semestern slut också...och jag ska åka ifrån älskling i en vecka igen. Bara att tänka på det gör mig deprimerad. Men 21 augusti blir min sista jobbdag och sen är jag ledig!:) Ser verkligen fram emot att sitta och jäsa här hemma och slippa åka fram och tillbaka.

Nu ska jag fika med älskling! Han jobbar 24 timmars pass i morgon så då får jag klara mig själv:P

Kram kram

2 kommentarer:

Malin H sa...

Hej! min telefon är knasig, tar 1oo år att skriva ett meddelande! Vad skönt att du inte hade diabetes!

Det går nog bra, Isak var en stor bebis iaf enligt mitt tycke. 4100 g. Å det gick ju bra:)

kramis malin

Emelie sa...

Hej! har precis bytt min telefon för den blev helt konstig den med:)

Hoppas verkligen på det:) Kanske bara mitt eget fett och inte bebisen, haha! Vi måste ju träffas något framöver oxå! Är nog i Östersund i augusti nångång så jag får höra av mig då om du är hemma;)

Kram kram