5 juli 2009

1 år tillsammans<3

Igår var det min och älsklings 1 årsdag:) Jag som trodde det var idag:P Ingen riktig koll har jag tydligen. Älskling jobbade hela dagen så det blev inget speciellt firande, men det är egentligen inte så viktigt. Vi tar det någon annan dag istället:) Hoppas på att vi ska ta oss ner till Stockholm någon gång nu i sommar, och firar då istället. Det känns bra att vara hemma iaf med alla mina saker på samma ställe! Och träffa älskling varje dag:)

Har börjat fått ont i min rygg till och från nu...börjar märkas att man blir tyngre:P Det är verkligen den mest underbara känslan att känna att det bor en liten människa därinne på 30 cm! Kan ju se lill*ns sparkar också nu ibland:D Men andra känslor som smugit sig på har jag däremot inte alls förberett mig på...ju större jag blir desto mer sårbar blir jag. Att jag inte längre är lika attraktiv, att man inte riktigt känner igen sin kropp längre. Det är nog det som är det jobbigaste just nu med att vara gravid för diverse krämpor kan jag stå ut med. Att förklara det är inte heller så enkelt. Tror att hormonerna får mina känslor att svämma över åt alla håll.

Älskling jobbar idag också så det blir långpromenad med hunden idag och städa lite tror jag. Typiskt att det ska bli kallt och molnigt när jag får semester:P Fördelen är väl att man kan sova bättre nu på nätterna och promenaderna blir himla mycket lättare.

Nu ska jag ladda mobilen med bra musik och ge mig ut!

Ha en bra söndag!:)

Kram kram

1 kommentar:

Malin sa...

Du är nog väldans vacker nu=) Så fint med gravidmagar. Fast man kanske inte tycker det själv när man är mitt uppi det.:)