12 juli 2009

Grisfest och mys i solen

Äntligen så är solen tillbaka! Har varit ute sen jag vaknade i morse och bara njutit:) Gårdagen var jättetrevlig med supergod mat, vackert väder och mycket folk! Senare på kvällen blev det dans också, så jag och älskling var ute på dansgolvet några gånger och snurrade runt:) Men kan inte riktigt förstå, trots bara intag av läsk under kvällen så kände jag mig bakis i morse då jag vaknade. Tror att det beror på vätskebrist för efter några glas vatten så var jag återställd;)
Känns som en stor sten har lyfts från mitt hjärta och kan äntligen känna mig lugn igen. Det var mycket viktigt som blev sagt igår och behövde ventileras både för min och älsklings skull. Att få sätta sig in i hur han upplever saker och lyssna på honom likaväl som mina egna tankar.

Orkar inte med mycket nu med magen att bära på, då jag direkt får ont i ryggen om jag anstränger mig allt för mycket. Men plocka lite bär ska nog inte skada tror jag:) Har ju två krusbärsbuskar med massa bär på tomten som måste tas tillvara på;) Går in i vecka 25 idag! Tänk, nu är det bara 15 veckor kvar tills vi blir tre:D

Magbild kommer upp på bloggen ikväll! Jag lovar;)

Kram kram

Inga kommentarer: