7 juli 2009

Tisdag

Vaknade med huvudvärk i morse...usch jag vill inte att migränen ska komma tillbaka! Men vad gör egentligen lite huvudvärk, lill*n sparkade på och hade sig hela morgonen:)

Var på Riskettan igår inne i Övik. Totalt värdelöst! 3 timmar fick man sitta på en hård stol och föreläsas om sånt som man redan fått information om. Sen att man får betala 800 kronor för det är ju helt hutlöst! Men nu är det iaf gjort. Passade på att shoppa lite bodies till bebisen när jag ändå var där:) Fanns inte så mycket på rean men passade på att köpa lite av det som fanns med ekologisk bomull. 2 st bodies i strl 56 och en i strl 50. 50 kändes så himla litet ju!:) Måste köpa lite mer av lite olika strl så att det finns iaf, sen får man ju handla när man vet vad det är för filur som kommer:) Sen är det ju spjälsäng, skötbord och såna grejer som ska fixas också:) Så roligt! Saknar någon att shoppa med bara:P

Idag blir det nog inte mycket gjort ute. Fy vilket tråkigt väder! Jag och Bruno sitter i soffan och eldar på i kaminen för att få upp någon värme. Kanske att vi tar oss ut och städar bort gräshögarna som ligger på tomten, då blir nog älskling glad:) Skulle ju städa i förrgår...men efter en långpromenad så var jag helt slut och somnade i soffan:P Skäms nästan för att jag inte kan hjälpa till så mycket nu längre...

Måste ju lägga ut en ny magbild nu också:) Kanske att den kommer upp här på bloggen redan ikväll;)

Kram kram

Inga kommentarer: