16 juli 2009

Inte mycket gjort idag!

Jaha, vad har jag och bruno gjort idag egentligen? Va ju jättemycket saker jag skulle pyssla med idag som inte alls gick som det skulle. Har ju lånat symaskin och tänkte ge mig på att sy gardiner till hallen. Tror ni jag har några knappnålar? Nej, det hade jag inte... Så då satte vi oss ute i solen Bruno och jag och läste lite bok och blev lite brunare:) Lipade som en liten unge där ett tag, fy vilken hemsk bok! Innan jag dör heter den...handlar om en tjej på 16 som håller på dö i leukemi och håller på att beta av olika saker från en lista som hon ska hinna göra. Tårarna bara sprutade på mig:P Hormonerna kan ha spätt på det hela lite...

Vår kamera har kommit också! Så Henrik ska hämta mig efter jobbet så ska vi hämta ut den:D Kan ju lova att det kommer upp mer bilder här nu så småningom! Sen efter middan så blir det nog för älskling och mig att fortsätta med vårt projekt vi påbörjade igår. Ett stort fint trädgårdsland ska det bli här på framsidan:) Fast ska jag vara ärlig så sitter jag på en stol bredvid och hejar på medans Henrik sliter:P

Nu ska jag dammsuga lite!

Kram kram

Inga kommentarer: