2 juli 2009

Hjälp!

Har sån jävla ångest! Har övningskört i en evighetstid och har nu bokat tid för uppkörning för mitt teoriprov går snart ut. Problemet är att det känns inte som jag kan någonting! Om bara någon annan kunde göra detta i mitt ställe...kommer ha ont i magen enda tills det här är över... Jag hoppas att graviditeten medför något slags lugn och min nervositet kommer att minska något, men det tvivlar jag faktiskt på. Sitter och tröstäter Dumle och visst känns det lite bättre:P Men jag vill verkligen inte! Samtidigt som det skulle vara jävligt skönt att ta det där körkortet någon gång.

Oj, så positivt det här blev:P Kan ju iaf bara förtydliga att uppsägningen känns rätt så bra faktiskt:) Är så less på att bo i en resväska nu! Det blir väl oktober som jag enbart kommer att få leva på a-kassa, men det kommer funka;) Har ju pengar sparat till bebis:)

Jobba var det visst ja;)

Kram kram

2 kommentarer:

Erika sa...

Det är inget alls som du behöver oroa dig för! Det värsta som kan hända är att du kuggar dig och måste göra om det och det är ju inte hela världen! Men jag ska hålla alla mina 2 tummar för att det går bra:)

Kul att träffas igår!
många kramar!

Emelie sa...

Precis! Ska försöka tänka så:) Känns skönt med lite stöd;)

Jättekul å ses igen ju:D
Kramar