11 juli 2009

Förberedelser

Den här veckan har varit väldigt lugn. De dagar Henrik jobbat har jag mest suttit inne med datan och surfat omkring medans regnet öst ner utanför fönstret. Men i torsdags tog jag iaf och bakade lite grann, 50 stycken tekakor blev det som jag fyllde frysen med:)

Var på Nätra marknad igår i spöregnet, vilket inte var så mysigt:P men lyckades komma därifrån med en ny mobil som skickas till mig nästa vecka:D Haken är ju att jag binder mig till Halebop i 2 år, men har ju alltid haft det så det blir inte så stor skillnad. Förutom att jag nu betalar 59kr/mån för det jag måste betala 200 för nu;) plus 100kr/mån för mobilen. Alltså 159 kr istället för 200:) Blir ju billigare tom:P

Ikväll så blir det grisfest här i byn, låter spännande va?:P Från tidigt på morgonen till kvällen grillas 4 hela grisar som bjuds på ikväll:) ca 300 personer brukar komma så det blir ju ett tillfälle att lära känna folket härikring:) Så snart ska jag börja göra mig iordning;) Ska försöka ta lite bilder under kvällen oxå! Är så himla dålig på det annars:P

Har börjat tröttnat på designen på bloggen oxå...så ska nog börja pyssla på något nytt nu som kommer upp så småningom;) Den känns ju lite tråkig just nu!

Nu, en promenad med Bruno och sen duschen!

Kram kram

Inga kommentarer: