28 juli 2009

En tisdag mitt ute i skogen

Sitter hemma alldeles själv med bara Bruno som sällskap. Väldigt ensamt ska ni veta! Elina, you know what I´m talking about:P Man börjar ju liksom undra om man är riktigt frisk när man börjar prata med hönsen och hunden:S

Jag och älskling lyckades iaf att masa oss ut på en skogspromenad igårkväll. Helt lyrisk belv jag när jag såg alla blåbär:D Det blev typ, gå två meter, äta blåbär, gå två meter, äta blåbär:P Så efter ett tag så insåg jag att älskling och Bruno hunnit springa långt före mig! Måste sett ganska kul ut när jag hoppade fram där bland mossa och sly för att komma ikapp. Bruno var ju så lycklig över att få lukta på alla spåren som fanns:) Men hem kom vi båda två tillsammans! Tack vare min älsklings goda lokalsinne;) Så sen blev det film, kaffe och chokladtårta som var kvar från älsklings födelsedag. Känns ju så himla mycket bättre att äta den om man gjort lite nytta:P

Tänkte att jag skulle ge mig ut och plocka några blåbär efter jag städat lite här i huset. Kan ju koka lite sylt om jag får tråkigt:P Btw, vet ni hur himla svårt det är att duscha med en stor mage i vägen? Vår dusch är ganska minimal och bara att böja sig ner för att plocka upp duschkrämen tar flera minuter:P Och vi ska inte ens tala om raka benen och andra ställen! haha...det är tur man står i duschen iaf, för det kan bli riktigt svettigt innan man är klar;)

Nu ska jag göra middag!

Kram på er!

1 kommentar:

Malin sa...

Ja de där med rakning på diverse ställen var ju inte lätt.. Haha!