30 mars 2011

Time for me

Mina älsklingar for till Backe och Henriks syster idag så jag var ensam här hemma fram till kl 18. Faktiskt riktigt skönt med en hel eftermiddag för sig själv, är ju som svårt att plugga när Joline är hemma även om Henrik är här. Ljudnivån är ju ganska hög t.ex.:P Tog en lång promenad utan barnvagn, städade, kunde läsa i SOFFAN utan att det var någon som slet och drog i boken;) Hann pyssla på med en hel del faktiskt och äta middag i lugn och ro=) Sånt gör så mycket! Och ett sånt underbart leende jag möttes av när dem kom hem igen! Min älskade unge <3 Med sig hade dem en massa kläder till Joline som finaste kusinen haft och till och med lite kläder till mig=) Tack Linda!

Nu har jag en kladdkaka på kylning ute på bron (den ska ju bli så där kompakt och kletig) som jag och älskling ska mumsa på medans vi kikar på lite grejer som behövs när vi ska byta ut diskbänken i köket.


Ett tydligt exempel på varför det är svårt att plugga med en 1-åring hemma;)

Inga kommentarer: