8 mars 2011

Sömn är en lyxvara

Godmorgon på er!

Kaffe och gröt till frukost här som en bra start på dagen=) Gick och lade mig tidigt igår för att vakna utvilad när lillan bestämmer sig för att slå upp sina blå kl 5, men tji fick jag... Somnade och efter en kvart ungefär så vaknade lillan av den hemska hostan=( Hon hostar stackarn så det låter som hon ska kräkas, måste ringa VC idag och höra om det finns något att göra. La iaf över henne till vår säng och där låg hon och hostade tills vi tillslut somnade efter någon timma. Tycker så synd om henne! Tidig morgon blev det ju också, så här sitter man och drömmer sig bort till djupsömn:P

Igår fick jag tillbaka hemtentan också, och jag är godkänd! Himla skönt=) Och på tal om dagis igår så hann jag inte mer än att posta inlägget så ringde dem. De öppnar ett provisoriskt dagis den 21:a mars och Joline är tänkt att börja då, men bara 3 dagar i veckan har vi kommit fram till jag och sambon. Jag tycker hon måste gå så långa dagar och att behöva gå hela veckan också känns alldeles för mycket att börja med.

När lillan somnat för natten igår så satte jag igång med att baka semlor! Det är ju fettisdag idag=) Mamma och pappa kommer hit efter jobbet och fikar med oss. Mums!

Nu är det dags för lillan att äta mellis!

Inga kommentarer: