7 mars 2011

Måndagmorgon

Uppe kl 5.20 igen, bara att acceptera och inget att grubbla över längre. Det är ändå rätt härligt nu att det börjar ljusna när man kliver upp=)

Idag ska vi nog gå en promenad som vanligt och sen skulle jag ha ringt dagis och hört hur det går med plats egentligen. Det är med delade känslor jag tänker på dagis... det skulle vara lättare för mig och mina studier, men jag vill inte riktigt släppa henne. Bara ha några få timmar tillsammans varje dag:( Fast så roligt hon skulle ha med alla barnen! Svårt, svårt... Önskar att syster kommer och hälsar på något nu när hon har lov=) Det händer inte allt för mycket här hemma och det skulle vara jättekul att åka på en liten utflykt. Får se vad vi kan planera in=)

Det hoppar fram och tillbaka nu, men det blev ingen råspont iaf. Hyvlade bräderna lite tunnare bara och nu är dem hemma! Så vi ska väl ta in dem och låta dem torka lite så de inte krymper allt för mycket när vi skruvat fast dem. Känns som det inte är långt kvar tills vi har ett kontor! Alla grejerna är ju hemma.

Hade jättekul i lördags btw! Lite mör igår men det är väl så det ska vara;) Bra band och inte helt tomt på folk iaf.

Hoppas ni får en bra start på veckan!

Inga kommentarer: