2 mars 2011

Mitt i veckan

Här är vi uppe tidigt, men absolut inte frivilligt från min sida;) 5.20 var det någon som ropade på mamma från spjälsängen. Då har man ca 2 minuter på sig att kliva upp annars blir det livat kan jag säga :P Jag är ju en morgonmänniska så det är ju ingen större fara, men eftermiddagarna blir jobbiga. Då älsklingen kommer hem ungefär;)

Idag är det en pappadag så vid halv 12 så tar Henrik över här hemma och jag ska plugga. Är det tänkt! Ingen av de företag som jag mailat har besvarat mitt mail så idag måste jag ringa och höra om dem kan göra en intervju per telefon istället. Inte lika bra då jag ska försöka skriva ner allt de säger istället för att få det skrivet. Men så får det bli. Väldigt dåligt att alla hotell i Strömsund inte har besvarat mail på en vecka... dåligt av mig att inte höra av mig förrän idag :P Men sån är jag, väntar till sista minut!

Nu kaffe, frukost nr 2 och ladda inför en ovanligt tidig morgonpromenad.
Ha en fin onsdag!

Inga kommentarer: