18 mars 2011

Fredaaag!

Fredag idag och jag och lilltjejen sov enda till 7.30 i morse! Åh, så utvilad man känner sig när man ser hur ljust det är ute nu på mornarna=) Jag tycker att Joline sover så himla bra, men när jag kommer att tänka på det så lyfte jag över henne till vår säng i natt. Men det är som att man gör det per automatik så det är ingenting jag reflekterar över längre de stunder de händer. Hon somnar ju oftast om så gott emellan oss och det gör faktiskt inget alls=)

I morse var jag på så bra humör så det blev faktiskt ett styrkepass och Joline älskar när jag knäpper över till musikkanalen på tvn så hon dansade runt så fint medans jag kämpade på där på golvet=) En jättehärlig start på fredagen! Sen så blev det ju en promenad vid lunchtid i vanlig ordning också och även om vädret inte är det bästa idag så blir man så glad av känna asfalten under fötterna och fredagskänslan i kroppen att det inte gjorde något alls.

Nu pluggar jag en stund och sen hoppar jag in i duschen och snyggar till mig lite. Sedan åker vi till Ström, handlar och hämtar syster för här ska lagas supergod fredagsmiddag! Något så orginellt men så gott, potatisgratäng och pepparstek;) Och så självklart en god dessert och ett glas rött. Givetvis så blir det företagssnack också!

Hoppas ni har en underbar fredag ni med!


Lilla Selma

Spännande med Bolibompa på morgonen;)

Inga kommentarer: