16 mars 2011

Livsenergi!

Dåligt uppdaterat här nu de senaste dagarna, men här rullar allt på i världens fart! Skola, lillan, planering av gårdsbutiken, hitta fodervärd till Brunis osv...

Jag är bara så himla glad att jag har så fina människor ikring mig som ger mig sån energi och glädje! Underbara vänner och familj! Såna som tror på det jag gör, stöttar, kommer med kontruktiv kritik och bollar idéer med mig <3 Jag är så lycklig och glad för att vi vågar satsa! Affärsplanen är nu klar och en lista på marknadsföringsknep ska skrivas härnäst. Fick tillgång till inredningsleverantörens inköpspriser och produkter igår också och som jag längtar efter att beställningen ska göras och sedan få packa upp alla vackra grejer=) Det blir en leverantör till butiken och en större satsning på cafédelen.

Nu börjar solen gå ner och det är verkligen vackert ute nu! Bara asfaltsvägar under fötterna när jag går lunchpromenaden gör att stegen blir mycket lättare också=) Hönsen ruvar i sina reden i lagårn och längs med garaget skymtar gräsmattan. Härliga vår!

Nu ska jag passa på att dammsuga lite medans älsklingarna badar.
Ha en fin onsdagkväll!

Inga kommentarer: