30 mars 2011

Onsdag

Lillan sover lunch och tvättmaskinen går varm här hemma för att tvätta ur allt sköljmedel ur kläderna. Började klia på mig igår också nämligen så jag tror att det är där problemet sitter. Jolines snutte tvättade vi ju i helgen också när hon hostade så hemskt så hon kräktes och den har hon ju verkligen överallt i ansiktet. Fy, vad hemskt det känns att det är jag som "tvättat" hennes kläder och grejer med massa skit! Bytte ju sköljmedel och det skulle jag ju inte gjort... Men nu hoppas vi att utslagen ska försvinna fort med behandling och rena kläder=) Körde ju alltid med det parfymfria sköljmedlet förut när Joline var yngre, men nu har jag slarvat, men det gör jag ju inte om igen kan jag säga!

Älskling är snart hemma också, pappadag idag. Men nästa vecka blir han hemma för den här veckan är hans sista på jobbet. Tur att det finns en lång "To-Do list" att beta av ;) Undrar vad vi ska hitta på idag? Jag borde diska nu iaf och läsa lite, men visst skulle vi varit ut i det vackra vädret en stund också=) Ren terapi för humöret när solen skiner!

Inga kommentarer: