12 mars 2012

Ny vecka!

Migränen håller i sig och jag blir galen på att jag inte ser något tydligt mönster på när attackerna kommer...det värsta är nog smärtan bakom höger ögat som stundtals får mig att vilja klösa ur det ur huvudet... Men till skolan tog jag mig idag iaf! Fast det var knappt, för som det blåste när jag gick från bussen! Jisses vilken storm vi har idag. Jag & familjen tog en lång promenad längs med ett skoterspår igår på dryga timmen och lillan satt så nöjd i pulkan:) På hem vägen ville hon promt gå och oj så,skoj det var de gånger hon fick medvind och var tvungen att småspringa för att inte ramla omkull:) "Hjälp mamma, blåser här ryggen! Oj oj!" Sen sjöng hon påhittade sånger hela vägen hem:)

Ikväll blir det hemmaträning, på träningsvärken bara!;) & kanske lite läsning i min svenska bok om makroekonomi. Tentan närmar sig!

Inga kommentarer: