13 mars 2012

Godkväll!

Tjoho, sista föreläsningen för den här veckan och jag kan jobba hemifrån veckan ut! Härligt! Ser fram emot att börja plugga på gamla tentor och läsa igenom en hög med anteckningar. Är ju så himla mycket roligare att plugga sin egen sköna soffa än på skolan där det är så kallt en del dagar att man sitter mest och försöker hålla värmen:P

Henriks tur att natta lillan ikväll och jag förbereder träningspasset. Måste hinna ladda Youtubeklippet med instruktionerna och det tar ju ca en timme... Gäller att ha framförhållning och tålamod här;) Provar Bodyrockkonceptet ett tag nu då jag lessnat lite på gymmet och behöver göra något annat ett tag. Hoppas på att märka några resultat snart:D Har ju ca 3kg som ska bort till sommarsäsongen så det är mest lite muskler som behövs nu. När sommaren närmar sig lägger vi in en ny växel och vips så är de där kilona borta! Det är så skönt när man börjar lära känna sin kropp och hur den fungerar och hur den reagerar. Tråkar jag ut er med allt träningsprat? Det är ju en livsstil det här med träning och jag älskar det och därför speglas det mycket här. 12 min varje dag är ingenting för att känna sig piggare, starkare och främst fri från huvudvärk...


Inga kommentarer: