8 mars 2012

"Mamma, vet du va..."

Oj oj, så många gånger vi fick höra den meningen igår;) Lillskruttan kommer hela tiden med så mycket roligt nu! Och frågar man "nej, vadå? Berätta?" Så blir hon alldeles tyst och bara flinar:P Gårdagen spenderades inomhus pga av stormen. Vi "åkte båt" i vardagsrummet och aktade oss för farliga hajar, dansade som galningar till VH1 och läste massa böcker. Längtar till påsken nu, för då ska vi verkligen gå loss på påskpysslet!

Idag har jag hemmastudier & börjar dagen med träning. Skönt! Igårkväll efter magpasset så längtade efter idag, alltså till träningsvärken. Ganska sjukt:P Men det är så härligt att känna att träningen verkligen tar och för varje pass bli starkare. Syster vet nog vad jag pratar om;) Sen är just träningsvärk i magen den bästa korsetten som finns! Den liksom håller upp och det känns iaf som att man får en bättre hållning:) Win, win ju! Idag har dessutom proteinet äntligen kommit. Känns som jag behöver bli bättre på att hålla mina mellanmål. För ska man bygga muskler så måste man också äta mer. & givetvis inget skräp:P

Ser fram emot fredag imorgon och middag hos mamma och pappa tillsammans med mina fina syskon. Nej, nu kanske det är bäst att läsa lite om finansmarknaden!

Inga kommentarer: