19 mars 2012

Febrigt...& mera vatten!

Lillan fick hämtas tidigt på dagis då hon åkt på feber och hosta. Misstänkte att det var något på gång i helgen men hon var pigg och ville iväg imorse så då åkte vi ändå. Nu har hon precis somnat i soffan och jag ska passa på att träna mina 12min för dagen och sen får vi se hur natten ter sig. Hon brukar sova duktigt men som förälder får man ju vara beredd på det mesta! Har haft 3 dagars aktiv vila och mest bara sovit i helgen. 10 timmar i snitt. Tröttheten kan ju bero på ett ökat träningstempo men också att jag dricker sjukligt lite vatten... Det är ju så svårt, hatar iskallt vatten! Men den här veckan så är det jag som tar mig i kragen och gör något åt det:)


Tråkiga inlägg utan bilder... det kommer, det kommer! Idag är det inte prio ett.

Trevlig måndagkväll!


Inga kommentarer: