11 januari 2011

Tidig tisdag & taskigt morgonhumör

Godmorgon på er!

Första kaffekoppen uppdrucken och känner att det kanske skulle behövas en till. Skruttan bestämde sig för att kliva upp strax före älskling idag. Tror jag vaknade på helt fel sida också då jag snäste och fräste åt allt och alla i morse, riktigt trött var jag:P Men nu har dagen startat och självklart hade jag tänkt att vi skulle ut på en lika mysig promenad som igår! Joline vaknade nämligen på hemvägen, men var så duktig och satt bara och tittade och pratade hela halvtimmen hem.

Update: Vi somnade visst i soffan en timme båda två! Nu så kanske vi har lite mer energi att ta tag i dagen=) Kanske blir långpromenaden efter lunch istället idag då. Efter middan idag så ska vi ner till syster och hälsa på henne en sväng och hämta ut gardinerna som har kommit! Älskling ska iväg till sin syster han med och hämta hem vårt vitrinskåp. Ena delen av den iaf! Andra finns i Östersund just nu. Lite annat roligt som jag hoppas kommer med posten idag är min kursbok och så massa foton som jag skickade iväg för framkallning när jag var i Äspnäs. Foton tagna av syster med systemkameran från att Joline var 1 vecka. Har ju fortfarande inte fixat fina album, fast jag har alla foton och grejer här hemma:P

Nu ska jag ringa om dagisplatsen för Joline.

Inga kommentarer: