11 januari 2011

Det kommer bli tufft!

Tydligen är det knökfullt på varenda dagis i Ström och de håller på att öppna portarna för något nytt. För Joline innebär det att det inte blir dagisplats förrän i slutet på februari. Min kurs börjar på måndag och det kommer bli minst sagt tufft att vara hemma med en ettåring och plugga heltid samtidigt. Men det ska gå det med! Btw så blir lillan 14 månader idag! Kommer upp ett litet inlägg om det senare;) Kan säga att det är full fart här hemma nu!

Jag har precis kommit in från promenaden och tar mig en kopp kaffe och kikar runt lite på nätet en snabbis. Joline ligger ute i vagnen och jag tror minsann att hon får äta sin mellis ute idag och så tar vi en sväng med pulkan=) Henrik jobbar över, så han far inte och hämtar skåpet idag och jag får inte träffa syster. Men vi har andra planer till veckan så det går ingen nöd på oss! På torsdag eftermiddag ska vi ta en fika och på fredag baka tunnbröd och kanske lite festligheter på kvällen, man vet aldrig;) Lite tråkigt att jag måste vänta till i morgon för att hämta ut gardinerna bara.

Inga kommentarer: