28 januari 2011

Äntligen fredag igen!

Den här veckan har gått alldeles för fort... inte på ett positivt sätt alltså. På söndag ska rapporten vara inlämnad och stressen och tröttheten börjar komma ikapp! Jag ska vara riktigt ärlig och säga att det riktigt jävla skitjobbigt vissa dagar att försöka pussla ihop så att Joline får all uppmärksamhet hon förtjänar samtidigt som jag måste få tid till att skriva och läsa lite. Man kan ju inte tro att det funkar att sätta sig i soffan med en bok för nyllet och tro att man får ha boken ifred. Jag försöker plugga kvällar för att komma ikapp lite, men då är man så slut och trött att det är svårt att analysera och komma fram till något vettigt:/ Men jag ska klara det.

Nu är det iaf snart dags för lillans förmiddagslur, hon vaknade 6 i morse nämligen. Då ska jag passa på att fika lite och plugga allt vad jag någonsin kan! Syster kommer hit kl 13 och hämtar oss så vi får fara och titta på rean igen. Vi var lite sent ute igår så dem hann stänga. Det är ju lika bra att fara då jag bara blir stressad av att vara här hemma och inte få tid till att plugga. Mycket kaffe kanske funkar ikväll:P 

Inga kommentarer: