24 januari 2011

Måndagmorgon

Äter frukost nu, 250g keso och en halv banan, men vi har redan varit uppe ett bra tag, nu är det tidiga mornar som gäller igen! En riktig skitstart blev det på denna veckan också... vi sov lite för länge kan man väl säga=kaos. Jag känner stressen komma smygandes nu och jag hoppas att Joline har överseende med att mamma är lite tråkig idag. Men om vi går ut en sväng efter lunch så brukar det gå bra att sitta inne sen och leka medans mamma läser en stund=) Under hennes sovtid måste jag passa på att göra alla telefonärenden. Ett riktigt pussel det här, men jag är ändå glad att vi väntar med dagis ett litet tag till=)

Nu kanske jag får dricka lite kaffe och gå igenom "Antiplagiatguiden" och lära mig hur jag ska hänvisa till mina källor. Det var ju ett tag sen man skrev;)

Inga kommentarer: