22 januari 2011

Lördag

Sitter hos mamma och pappa i Äspnäs, här är vi ofta haha! Älskling jobbade idag så jag och Joline blev upphämtade av pappa i morse så vi fick umgås med dem istället för att sitta hemma ensamma=) Efter lunch så blev det en mysig promenad med syster & E som också var i byn på besök och så en trevlig kaffestund på det! Dagen kunde inte blivit bättre. Sen att Joline sov så gott medans vi surrade och åt semla för att sedan vakna när vi var klara och på strålande humör dessutom=) Så då stannade vi en stund till och lekte.

Nu är det strax läggdags för tösen och vi stannar nog kvar här i natt, det är enklast så. För i morgon åker jag och Henrik in till Östersund på tu man hand och storhandlar. Vi månadshandlar mat i det här hushållet nämligen! Skönt att ha allt hemma till middagarna när jag inte har egen bil och tar mig någonstans på dagarna. Gäller bara att jag är kreativ ikväll och kommer på en middagsmeny för hela månaden:P Inte det lättaste! Borde också skriva faktadelen till PM:et ikväll också... iaf börja! Sen en kvällspromenad ska jag och älskling passa på att ta för här finns det sån lyx som gatljus;)

Joline med moster. Julen 2009.

Joline med morfar. Julen 2009.   



Inga kommentarer: