14 oktober 2010

Underbar Afton!

Kom hem för ca en timme sedan, har haft så otroligt trevligt nu ikväll! Har saknat det här så himla mycket att bara kunna bestämma en kväll att träffas i veckan, prata och dricka kaffe:) Istället för 1 gång var 3:e månad! Äntligen så är vi HEMMA!

Det är så mycket som jag ser fram emot nu och i framtiden! Så mycket roligt och spännande :) Jag är så glad för det jag och min familj har och mina närmaste. Bara i morgon så börjar ett helt nytt kapitel i vårt liv. Det går inte beskriva hur bra det känns... för bara några månader sedan så var allt det här en avlägsen dröm.

Imorgon går första flyttlasset iväg, resten på lördag. Då blir vi dessutom en mer i familjen! Katten/skadedjursbekämparen Harry ska få flytta in hos oss. Hoppas att han ska trivas!

Godnatt på er! 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu funkar det och då glömde jag bort vad jag tänkt skriva så klart:P

ne, men jag är så glad att ni kommit hem! Har verkligen saknat dig kära vän, är ju som van att ha dig nära till hands;)

Såna här kvällar blir det fler av=)
Kransen var jätte fin =)
KRAM!!

Emelie sa...

Ja, det tycker jag verkligen!:D Men nu ser jag gubben!!! Sitter vid Henriks stationära o klickar man på gubben så kommer ordet fram;) Haha!

Men vad ska det betyda att man måste trycka på handikapp-knappen?:P

Anonym sa...

Jag tror det är om man inte ser så ska man kunna lyssna istället?
Fast hur ska man kunna klicka på gubben om man inte ser? :P Hm...