13 oktober 2010

Dan före, dan före...

2 dagar till inflytt.

Idag har en del utav alla flyttlådorna som ockuperat mammas och pappas garage fått lyftas in i släpvagnen igen. Sen hoppas jag att det är färdigflyttat för ett bra tag framöver!

Jag och Joline har trots kylan och blåsten tagit oss ut och lekt lite och promenerat. Promenaden blev dock en plåga pga allt kobajs som det gödslat lägdorna med!!! Jag lovar er det luktade så starkt att jag hade huvudvärk efter halva biten... Kläderna fick jag hänga ut och vädra också.
Och jag menar jag har ju höns, så skitlukt är jag ju van vid:P Men det här var rent olidligt! I morgon går vi inte åt samma håll iaf.
Imorgon ska vi också ner och göra klart lånet på huset och jag ska få fika med syster & Erika:D Hör och häpna, utan barn denna gång! Det ska faktiskt bli skönt att kunna föra ett samtal och kunna vara helt koncentrerad på vad den andre säger;) Och dricka kaffet medans det är varmt:P

Bjuder på lite bilder som jag tog igår då jag och Joline var ute!


Titta på hönsen är så spännande!

Men hönsen ät inte lika förtjusta;)

Tur att kameran har självutlösare så jag också kan vara med
någon gång:p

Vår glada tjej!

Provgår och står skorna utomhus:)


Så nöjd:)

...och så avslutar vi med en bild från badet!

Inga kommentarer: