10 oktober 2010

Helgen i korthet

Blir inte så mycket bloggat här när älskling är hemma på dagarna;) Försöker passa på att umgås så mycket vi kan då alla 3.

Igår for vi in till Strömsund i god tro att Gärdin Persson skulle vara öppet, för vi ska ju ha färg till skåpluckorna i köket. Det var det inte... stängt även på lördagar. Så då köpte vi lite lördagsmys och åkte hem. Två promenader hann vi med också, eftersom lillaskruttan väckte oss så tidigt som kl 6:P

Idag har vi absolut inte gjort mycket alls, precis som söndagar ska vara antar jag. Men jag har mest gått och varit rastlös hela dan. Stekte massa massa köttbullar till middan och drog ut med Joline på en långpromenad och så nu är jag nöjd med att sitta ett tag iaf;) Ser fram emot att ta en fika med en mycket kär vän till veckan och sen är det ju inflyttning på fredag! Längtar!!!

Nu ska jag umgås lite med mina fina innan det är läggdags för lilltjejen:)

Inga kommentarer: