11 oktober 2010

Måndag & Joline 11 månader

Försöker slänga i mig lite frukost medans min lilla dotter klättrar och rycker i mig;) Inte lätt! Andra framtanden är på väg och drar sig fram på rumpan gör hon i världens fart:) Men mer om det i ett annat inlägg;)

Nu är det bara 5 dagar kvar till inflytt! Idag ska älskling iväg och beställa tvättmaskinen (viktigast!) kanske att vi beställer målarfärgen ikväll också. Men några beslag till köket som vi är riktigt nöjda med har vi inte hittat än. Det får bli lite senare.

Uppdatering!
-----------------------------------------------------------

Fick ett mess från älskling nyss att det får bli en bättre tvättmaskin nu och målning av köksluckor får bli senare. Aja, det är ju viktigare! Jag kan ju inte få allt på än gång;) Otålig som jag är!

Sitter med andra koppen kaffe nu och Joline sover lugnt i vagnen. Hon vaknar tidigt men är jättetrött efter redan en timme igen. Jag kan ju inte somna om igen så det är lugnt och skönt för mig också att bara sitta och njuta av morgonen:) Och dricka kaffet medans det är varmt:P

Funderar på om vi ska hitta på något till Halloween. Ser inte ut som att det blir någon utgång för oss då tvättmaskinen slukar upp överskottet. Men kanske en middag med goda vänner inte vore helt fel:)

Måste hinna med att fota lillskruttan idag också, 11 månaders fotot:) Gud, vad jag önskar att jag hade en riktigt bra systemkamera och en liten hemmastudio! Idag lånar vi systers;)

Hoppas ni får en riktigt bra start på veckan!

2 kommentarer:

Susteruster sa...

Bara idag som kameran lånas antar jag... Harkelharkel

Emelie sa...

Den fick stanna hemma! I säkert förvar;) Tog några bilder på Jollen i badet bara:P