26 oktober 2010

Tisdag

Dricker morgonkaffet med träningsvärk medans Joline står och sorterar blöjorna vid kökssoffan. Nu åker de på golvet så hon lär får tråkigt snart och komma och hälsa på mamma;) Det är vitt på marken denna morgon och nu snöar det visst igen, härligt! Längtar till långa söndagsfrukostar i huset med familjen och sedan gå ut och leka i snön:) Sånt roligt man får göra när man har barn. Finns så underbara saker att se fram emot nu! En del jobbiga också, men klart värt det när det är klart. Söta, underbara syster ska baka tårta till Jolines 1 års dag:) Väldigt uppskattat! Det är så skönt att inte behöva göra precis allt.

Men tänk att jag fick träningsvärk av Yogan! Haha... skönt att det tar iaf:P Prövade bara en basic yoga på 30 min. Men jag har en annan på 90 min som är lite jobbigare;) Men när ska man ha tid att göra den? Kanske funkar det att köra en halva åt gången och så hela till helgen kanske? Har blivit helt förälskad i Yoga iaf:) Känns lagom just nu när det är så mycket annat på samma gång. Hela kroppen blir helt avslappnad efteråt.

Ikväll åker vi till huset igen. Hoppas på att skorstensgubben ska fixa resten snart nu! Det är verkligen på tiden att vi fixar åt hönsen i stallet också nu när snön börjar komma. Kanske redan ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej.

yogan, är de nått du gör hemma så du har det på en skiva?
blev intresserad att testa de jag med=)

.................................................... sa...

Yogan är på DVD:) Enklast så och lättast då det finns tid över då Joline sover:)

Tycker helt klart du ska testa! Det är roligt!