5 oktober 2010

Köpekontrakt klart!

Nu så är det klart:) Huset är vårt och nästa fredag får vi flytta in! Ska bli så skönt att packa upp alla grejor ur lådorna och börja höstpyssla. Bråttom är det att ställa i ordning, för Joline fyller ju snart 1år och då får vi förhoppningsvis besök av släkt och vänner som vill fira med oss:) Kök är prio ett som det ser ut nu och en tvättmaskin såklart;) Resten får bli eftersom som sagt.

Idag har vi tråkigt jag och Joline. Vädret är inte det bästa och tidigt som attan var vi uppe i morse också så den här dagen blir lång. Men ikväll ska vi fira min bror som fyller 33år idag:) Grattis Anders! Dagen till ära har jag bakat en smörgåstårta som ska förtäras. Mums! Just nu sover Joline och då passar jag på att blogga och göra en vecko-sallad. Perfekt att ha i kylen och äta till lunch, middag och som mellanmål.

Nu ska jag förbereda någon lunch till oss innan lilltrollet vaknar!

Inga kommentarer: