27 oktober 2010

Födelsedagsmuffins & Yoga

Har precis avslutat ett yogapass och kommit ut ur duschen. Väntar på att äggen ska koka klart! Tröttnar aldrig på mina löskokta ägg;) Så himla gott! Riktigt hungrig är jag också.

Jag och Joline har bakat muffins idag som vi fryst ner till kalaset sen. Då ska dem få lite frosting också och bli fina:) Tycker det är bra att böra i god tid annars blir jag så himla stressad. Lillskruttan var så duktig med! Tog en muffinsform och stoppade i muffinsplåten där jag pekade att de skulle vara:) Sen så kollar hon på mig och ser så stolt ut! Så stor hon är nu...
Måste komma ihåg att uppdatera hennes månadsinlägg också! Det händer så mycket roligt nu med hennes utveckling:)

Åh, kommer vakna med träningsvärk i morgon känner jag. Härligt!
Nu är äggen klara, så godnatt på er!


Inga kommentarer: