16 augusti 2010

Till läkaren...

Jaha, vad säger man... Då tog man modet till sig att ringa vårdcentralen för att få ett problem kollat och förhoppningsvis löst. Man kommer dit och ingenting kan de hitta, men problemen kvarstår, som vanligt! Har nog aldrig blivit klokare eller friskare av ett besök. Men däremot när läkaren klämde som attan på magen så hittade han något annat:/ "Du har väldigt kraftig puls i dina kärl här" utbrister han. "Jag skickar en remiss på det, det borde kollas upp ordentligt!" Okej?! Va? Jag går dit men får inte något svar på vad som är fel och istället går jag därifrån och är sjukare än när jag kom? I varje fall som det verkar. Läskigt om de skulle konstatera att jag har en kärlsjukdom:O Vilka såna sjukdomar finns det? Hur kommer det sig att jag fått det? Aja, skönt att man får det kollat nu då. Angående de problemen jag sökte hjälp för så tog de prover givetvis som jag förmodligen snart får svar på. Tills dess lever jag i ovisshet...

Inga kommentarer: