24 augusti 2010

Längtan

Hösten är verkligen här nu! När man vaknar är det inte alls mysigt varmt längre och innan kaminen börjat värma huset får man gå i tjocksockar:P Lite frusen av mig är jag. Längtar som bara den till november då vi får flytta in i nya huset som vi ska hyra! Jag vill pyssla, inreda och göra mysigt inför vintern och advent:) Riktig lantlig stil kommer det bli med massa vita och rosa inslag. Idéerna bara snurrar i huvudet på mig och gud så roligt det kommer bli! Tills dess att vi flyttar in så får jag väl fixa hemma hos mamma så jag inte blir tokig:P Nästa steg efter huset i Fagerdal är ju givetvis att kunna köpa en gård, men det ligger lite längre fram i tiden.

Om en timme så är det dags för min och Jolines sista träff med mammorna :( Åh, så tråkigt det kommer bli att lämna dem! Men det finns negativa och positiva sidor i allt och jag är glad att vi hinner med att träffa dem den här veckan.


Älsklingar <3

2 kommentarer:

Carro sa...

Kul att hitta dig här:) hälsa kusin henrik:)

Jennie sa...

Pyssel måste vara bland det roligaste som finns! :) Sticka är också något som är gravt underskattat som inomhusaktivitet kalla och mörka kvällar:)