19 augusti 2010

Tidiga mornar & picnikplaner

5:45 börjar larmet på Henriks mobil tjuta och givetvis så vaknar Joline med. Men inte Henrik däremot som fortsätter sova 20 min till, men jag måste ju upp för att ta upp lilltjejen. Tycker han kan ställa klockan efter den tid som han egentligen ska kliva upp!:P Trött är jag idag men fick iaf sova i natt:)

Hade tänkt att vi skulle bege oss ut på en promenad efter lunch idag, för idag mår jag faktiskt mycket bättre. Blir ju inte bättre utav att jag sitter här inne hela dagarna.Just nu sitter jag och planerar lite smått inför helgen, för jag är rastlös och vill hitta på någonting. Så det blir en utflykt till Skuleberget och ha en liten picnik när vi kommer upp på toppen:) Motion och en massa mys!


Utsikt från Skuleberget (Bildkälla)


Inga kommentarer: