20 augusti 2010

Flytten & fredagsmys

Nu så har mamma, pappa och syster varit och kollat på huset i Fagerdal. Efter att ha sätt bilderna så har vi nog bestämt oss för att hyra det:) Skön känsla att ha saker klara! Ska bara ringa honom i eftermiddag och höra lite om bredbandsmöjligheter:P En sån lyx det skulle vara efter 1½ år med mobilt! Hoppas:) Det blir alltså 2 månader framöver hemma hos mamma och pappa, men det ska vi väl klara;) Eftersom Henrik har fått studiebidrag i förskott och lön kommer i efterskott så blir det en månad med bara min föräldrapenning. Men sen efter det så ska ekonomin se mycket bättre ut än innan;)

Idag är jag och Joline ensamma enda till 22 ikväll igen. Fredagsmys utan våran älskling :( Så trist och tråkigt... Men har lite som måste planeras och så. Som att söka utbildning för snart är det slut på att vara ledig... Dagisplats till skrutt ska fixas med, men det är inte så brått med det då jag kommer att plugga hemma. Tänker mest på Joline som måste få träffa lite andra barn och leka:) Den här dagen känns inte alls lång! Vi råkade somna om lillskruttan och jag enda till 9.30. Tänk att det behövdes att vakna upp och känna sig riktigt utvilad! För idag har jag ingen hjälp av Henrik heller. Men det går så bra ändå:)

Lite tråkigt med inlägg utan bilder, så jag bjuder på en från förra söndagen då vi var ute och åkte.


Lillskruttan i nya bilbarnstolen. En Britax Multi Tech.

1 kommentar:

Malin sa...

Så söt hon är! ser ut som en liten buse som ska hitta på rackartyg;)