14 augusti 2010

En dag på stan!

I morse gjorde jag och Joline oss i ordning och väckte sedan Henrik för att åka in till Övik. Vi tog med oss kaffe i termos och köpte fika inne i stan och satte oss i parken i skuggan och njöt av det vackra vädret:) Tänk att när jag bodde bara 5 min ifrån Öviks centrum så gick jag aldrig ner dit! Det är ju så mycket mysigare än att sitta på ett litet fik och svettas. Efter fikat så fick vi gunga en stund i lekparken, mycket populärt och jätteroligt tyckte lillskruttan! Och jag då:P Sen tillbaka till bilen och bege oss mot Coop för lite matinköp.

Tacos till middag och kaffe på vår lilla mysiga uteplats. Underbart! Helmysig dag då vi bara gått omkring inne i stan och tittat runt och pratat:) Allt tack vare min älskling som kläckte idéen med en mini-picknik när det ändå var så fint väder.

Bjuder på lite bilder från idag!







Inga kommentarer: