27 juni 2012

Med skogen runt knuten...

Migränen bultar just nu och hjärtat känns tomt. Det ligger ett hav av vita fjädrar med gråa fläckar på gräsmattan.. Mina fina Isbar tog  han, räven, 1 tupp och 1 höna. & så hönan som ruvat fram 3 kycklingar. Lyckligtvis hann en Isbarhöna undan och 2 kycklingar pep förtvivlat utanför lagårn när vi upptäckte vad som hänt. De är nu under värmelampa inomhus hos de maskinkläckta. De betyder ju så mycket..och är ju så fina och snälla djur. Riktigt, riktigt ledsen är jag & det knyter sig i magen varje gång jag måste gå ut och se... De var några som fattades när jag stängde för natten ikväll i lagårn, Isbartrion är de sista jag stänger för och de sitter alltid där på pinnen och sover när jag går därifrån.

1 kommentar:

Bananprinsessan sa...

Åh fy! Det är hemskt att mista sina små djur, de har ju en plats i hjärtat! Kram på dig