20 juni 2012

Varenda droppe räknas..inga ursäkter!

Haft en fin arbetsdag idag med med nya lärdomar. Kom hem till sambo och dotter och lagade middag tillsammans och umgicks till det var läggdags för lillan. Mer än så hinner vi inte nu. Men mina älsklingar har haft en bra dag hemma och blåsan varar inte längre och har börjat läka ihop:)

Men just i detta nu dryper jag i svett..och jag ska säga er att det är en så jävla härlig känsla precis efter ett träningspass när man känner eftersvettningar och blodet pumpa! & dagens var extrem.. 16 övningar, 30 sekunder intensivt, 10 sekunder vila emellan övning. Gånger 3!
Fast jag ska erkänna att jag inte alls var peppad på träning idag, men jag har ju beställt hem Brutal som jag ska ta 30 min innan träning. Har alltså inte testat den innan, men tänkte att idag är en sån dag då det verkligen behövs. & herregud! Jag tog inte ens en hel dos och jädrar vilken fart det blev på mig:D Det gjorde stor skillnad och jag är glad att jag tog mig igenom hela passet utan att redan från början önska att passet var slut. Jag fick ett helt annat fokus.

Nu ska jag hoppa in i duschen när kroppen börjar svalna lite;) Imorgon är sista arbetsdagen för den här veckan, och jag tycker den har gått riktigt fort. Ska bli härligt att få handla hem lite helgmat och vänta på kycklingarnas ankomst och umgås riktigt riktigt mycket med min fina familj.


Inga kommentarer: