18 juni 2012

Jobbdags

Snart dags för jobb. Nervöst! Njuter av en kopp kaffe iaf efter en minst sagt stressig morgon. Helt fel skor har jag på mig också....måste köpa nya till imorgon. Lämnade på dagis och kommer på att idag är det planeringsdag och har för mig att jag lämnat både schema och bekräftat att hon skulle vara där över telefon. Men hon finns inte med på någon lista.. Men ja, virrig är ju mitt förnamn så man vet ju aldrig. Jag kan ju tro att jag gjort det. Perfekt början på dagen:/ Det gick ju bra ändå, men huu då man känner dig dålig som förälder.

En halvtimme innan jobb är jag nästan i Hoting. Stannar bilen och dricker sista kaffet ute i solen och lyssnar på fågelkvitter:) Matlådan är i väskan och EAA är nerpackat för ikväll blir det mjukstart med träning! Har klarat helgen utan lösviktsgodis också men inte utan sötsaker;) Babysteps.. Chokladen är svår alltså.

Funderar på vad vi ska göra till midsommar..vi måste hålla oss nära hemmet då kycklingarna kläcks på fredag. Lite extra god mat bara kanske:)

Hur ska ni fira?:)


Inga kommentarer: