26 juni 2012

I vilken ände ska man börja?

Det värsta som finns är skedet precis när man ska börja skriva ett arbete. Ett blankt dokument på skärmen. Särskilt där man har fria händer att på 4 sidor skriva med referenser hur jag tycker att man ska gå tillväga. & massa tankar, idéer och strategier finns men gud så jobbigt det är innan man får någon struktur på arbetet! Just nu är det bara huller om buller och ingen ordning alls.. På fredag ska det vara klart. Japp, det ska jag fixa! Det brukar ordna upp sig. Nu ska jag bara traggla mig igenom 3:e föreläsningen också innan jag kryper ner i säng.

Den här kvällen har bara bestått av sysslor sen lillan slog igen sina blå och somnade. Trädgårssysslor, hönsen, tvätten, disken, skola. Ingen träning...fy! Hade velat kört ett rejält pass men där tar min energi slut för idag. Alla dagar är inte på topp, särskilt inte den här veckan.
Men jag avslutar inlägget med en underbar bild på lillan och katterna! Så här är det jämt när vi tar en promenad längs med stigarna i skogen runt huset. Katterna ska med. & det ska klättras i träden, gömmas i snåren och ligga och lurpassa på varandra :)


Älskade lillan med morbrors keps:) & katterna tillsammans på äventyr.



Inga kommentarer: