7 juni 2012

Sovmorgon

Nationaldagen igår och vi passade på att njuta av det något varmare vädret. Skjutsade svägerskan med sambo, åt en mjukglass och städade ur vedbon. Vi han med att stapla en stund iaf innan lillan blev less och ville in. Vad fina kvällarna är nu förresten! Helt underbara. Avslutade kvällen med att lysa äggen med Elsa och behövde bara ta bort 6st tror jag eller 7 var det nog. Så 41 ägg fick ligga kvar!! Jisses...
& så en filmkväll med sambon i soffan:)

Fick sovmorgon imorse av lillan, men jag anade att det var något tok då hon varken bett om macka eller "bompa". & vem sitter och knappar på min telefon?;) Ringt upp pappan ett antal gånger och läst lite mail. Vad jag vet iaf:p Men hon tyckte visst det var konstigt att den pep om att batteriet snart var slut när telefonen visst inte var slut/hade stängt av sig.

Idag hoppas jag på att kunna träna medan lillan är vaken och ta en lång härlig promenad när hon ska sova. Men de kan ju gå hur som helst;) Bäst är att inte planera.

....
Det får bli en promenad i skogen nu istället. Ungen klättrar på väggarna:p Så nu går vi ut och plockar kottar!

Inga kommentarer: