10 maj 2012

Sol, sol, sol!

Ja, nog känns det att våren är här nu iaf! Vilken värme vi haft idag och äntligen börjar man känna det där välbekanta ruset i kroppen när solen strålar och fåglar kvittrar. Den mörka och kalla vintern är fasligt lång här uppe faktiskt och det ska dröja innan jag längtar efter den...

Finns inte så mycket att säga om dagen, förutom att den spenderades i skolbänken hela dagen lång och efter busskrångel och hemkommen precis till lillans sovtid så tar jag mig en vilodag från träning idag. Fast emellan pluggandet så satt jag, Serena & Rebecka och njöt av solen och värmen:) Härligt!
Några stretchövningar och sen kryper jag upp i soffan. Finns det något värt att se den här tiden förresten? Funderar allvarligt på att ta bort alla betalkanalerna...inget att kika på iaf:/

Kycklingarna växer och frodas också:) En vecka gamla nu och ställer redan till med massa bus! Tur att de kan flytta ut i lagårn snart. Inga bilder blir det här på bloggen heller. Lämnade ju igen kameran till syster men fick visst inte tillbaka min:P Haha! Mitt vanliga minne som sviker igen, glömde helt bort att fråga också..

Nä, soffan var det ja. Imorgon är jag och lillan lediga:) Så mysigt det ska bli! Med finmiddag hos mamma och pappa sedan som toppar fredan, inte illa!

Inga kommentarer: