9 maj 2012

Det rullar på!

Dagarna går och vardagen har sin vanliga lunk, om än lite härligare med de ljusa kvällarna:) Vi städar hos hönsen, snickrar lite och tar hand om barn och djur. Dagarna går i ett och det känns riktigt fint! Träningen går förvånansvärt bra och det änge inte ovanligt med 2 pass om dagen;) Börjar redan se lite mer definierade muskler. Kul!

Som pricken över i:et kom resultatet på tentan idag. Jag kan stolt presentera att jag fick ett A för min prestation! Det toppade min dag vill jag lova:D & givetvis en glad unge som mötte mig vid hämtning på dagis <3 Det blev en mysig middag på tu man hand också för oss då sambon jobbar över. Snabblagad omelett och ungen åt riktigt bra:) och då är mamman nöjd.

Ikväll blir det soffmys med film och med goda bär istället för godis i skålen.

1 kommentar:

Bananprinsessan sa...

Vad kul att det gick bra på tentan! :D